Psoriasisförbundet Umeå lokalavdelning avslutade verksamhetsåret med höstfest på restaurang, närmast kameran från vänster Maj-Britt Johansson, Jussi Johansson och Lars Elinge.

Psoriasisförbundet avslutade året med höstfest

Med god mat, lotteriförsäljning och glada miner avslutade Psoriasisföreningen i Umeå sitt verksamhetsår

Detta år hade Psoriasisförbundet Umeå lokalavdelnings styrelse beslutat att avsluta året med en sista träff på en restaurang, då kunde alla deltagare endast njuta av sällskap och mat. Ingen hade till ansvar att inhandla mat och röja bort efteråt.

Sällskapet fick ett eget utrymme på restaurang Droskan och väl där kunde många samtal ske i en lugn miljö. Efter att man tagit för sig av mat och dryck intogs måltiden i trevligt samspråk.

Många hade inte setts på ett tag, men som vanligt kunde gemensamma minnen tas fram och glada skratt avlöste varandra.

Valberedningen fick möjlighet att visa upp sig, så även den nuvarande styrelsen och en av revisorerna.  Efter försäljning av Psoriaisförbundet lotter, som går till förmån för forskning, avslutade ordföranden, Annika Olofsson, träffen och önskade alla en trevlig julmånad.