Vi har planerat för dessa aktiviteter under 2024

TEATERDAG

Den 9 november ser vi musicalen ”Grease” på Kristianstads Teater. Föreställningen börjar kl 15:00. Subventionerat pris för biljetten är 100 kr/person. Begränsat antal biljetter så först till kvarn gäller. Efteråt går vi tillsammans ut och äter en bit mat som var och en själv betalar. För info och anmälan kontakta Jeanette på jeanette.lindskog@pso.se

JULTALLRIK

Vi planerar att träffas för äta en jultallrik någon dag i början av december. Subventionerat pris är 50 kr/person. Vi publicerar uppgift om tid och plats på vår webbsida när det är bestämt. För mer info och anmälan kontakta Ingemar på ingemar.helgesson@telia.com

LUCIAKAFFE

Den 13 december finns vi på Hudkliniken på Centralsjukhuset i Kristianstad  mellan kl 8:00 och 11:00 och bjuder på luciakaffe samt informerar om vår verksamhet.

Kristianstad

Psoriasisförbundet