Facebook- sändning med Birgitta Stymne, hudläkare, på Psoriasisdagen 29 oktober.

Vad ska jag tänka på om jag har psoriasis? Vart vänder jag mig? Vad kan jag göra åt klådan? Kan klimatvård vara något för mig?

I samband med Psoriasisdagen, World Psoriasis Day, den 29 oktober sände Psoriasisförbundet live från Universitetssjukhuset i Örebro. Hudläkare Birgitta Stymne svarade på frågor om psoriasis och psoriasisartrit och vi visade också en kort informationsfilm om klimatvård. Missade du sändningen så går det att se den i efterhand på vår Facebooksida eller här.

Se till att följa Psoriasisförbundet på Facebook så missar du inte våra aktiviteter eller nyheter!

Skriven av: Barbra Bohannan