Se "Inför läkarbesöket" på Mina sidor

Nu kan du som är medlem i Psoriasisförbundet logga in och se medlemsföreläsningen i efterhand

I mitten av maj bjöd Psoriasisförbundet in alla medlemmar till en föreläsning om hur man kan förbereda sig inför sitt läkarbesök om man lever med psoriasis och/eller psoriasisartrit. Barbra Bohannan, Psoriasisförbundets verksamhetssamordnare för forskning, vård och behandling föreläste och svarade på frågor.

Föreläsningen spelades in och går nu att ta del av i efterhand. Du kommer åt filmen genom att logga in på Mina sidor på Psoriasisförbundets hemsida och klicka dig fram till medlemsförmåner.

Ny föreläsning 2 oktober

En ny föreläsning på samma tema hålls 2 oktober. Även denna föreläsning är exklusiv för medlemmar i Psoriasisförbundet. Håll utkik i kalendern här på hemsidan för mer information om och anmälan till höstens föreläsning.

Bli medlem?

Är du inte redan medlem i Psoriasisförbundet blir du det allra enklast genom att klicka här: Bli medlem

Skriven av: marcus