Digitala möten för dig som är förtroendevald

Du som är förtroendevald i Psoriasisförbundet har möjlighet att delta i digitala möten med olika teman. Mötena ger dig en möjlighet att ta del av information och utbyta erfarenheter.

26/8 kl.18.00-19.00 Erfarenhetsutbyte av aktiviteter och genomgång av enkäter

Under mötet presenterar vi svaren från enkäten om avdelningarnas medlemsarbete och mycket mer, bland annat:

• Hur möter vi våra medlemmar och vilka aktiviteter görs?
  • Vad säger våra nyaste medlemmar om medlemskap i Psoriasisförbundet?

11/9 kl.18.00-19.00 Kommunikation och välkomnande av medlemmar

Under mötet pratar vi om information inför Psoriasisdagen och kommunikation med en genomgång av nya funktioner i medlemsregistret.

• Hur kan vi kommunicera med våra medlemmar?
  • Hur välkomnar vi våra nya medlemmar?

8/10 kl.18.00-19.00 Psoriasisdagens aktiviteter

Under mötet delar vi erfarenheter om hur vi kan planera Psoriasisdagen och kontakt med medlemmar med t.ex:

• Marknadsföring av aktiviteter med sociala medier, SMS, e-post och hemsida
  • Tips och trix inför aktiviteter med genomgång av checklistor inför och under en aktivitet.

Anmäl dig till en eller flera träffar

Sista dag för anmälan är kl.12.00 samma dag.

Jag vill anmäla mig till(Obligatoriskt)
Namn(Obligatoriskt)
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.